A sociedade cooperativa galega Feiraco facturou 104,7
millóns de euros en 2012, o que supón un crecemento do 2,5% respecto ao ano
anterior e rexistrou un incremento dos beneficios antes de intereses, impostos
e amortizacións (Ebitda) do 5,6 e un aumento do 'cash flow' do 13%.
A compañía destaca este xoves, a través dun comunicado, que
estes resultados se obtiveron "nun ámbito de mercado difícil, que
presentou un encarecemento de todos os 'inputs', destacando os prezos récord
internacionais das materias primas destinadas á alimentación animal, non
podendo repercutilos no baixo prezo do leite líquido polo continuo crecemento
das marcas propias da distribución comercial".
"Nun contexto de profunda crise no que o PIB caeu en
España un 1,37% ao onde, ao termo de 2012, o comercio ao por menor acumulaba 29
meses consecutivos de caídas das súas vendas, a cooperativa incrementou as
vendas das súas marcas 'Feiraco' e 'Unicla' consolidándose como a marca galega
líder en Galicia tanto en volume de litros como en valor", subliña.
O grupo, que tivo en 2012 un resultado de 1.013.000 euros,
xerou "significativos fluxos de efectivo" que permitiron, segundo
sinala, xunto aos investimentos realizados, "unha continua diminución do
endebedamento".
O financiamento sindicado concedido en 2005 por un importe
inicial de 26 millóns de euros reduciuse a 8 millóns a 31 de decembro de 2012,
resalta.
COMPRA DE CLESA
En canto ao capítulo de investimentos, nos últimos sete anos
investíronse 7,4 millóns de euros. "Centrándonos no último exercicio, un
total de 1.400.000 euros destináronse ao plan de negocio e compra de Clesa, así
como á súa xestión; ademais da unha nova liña de envasado 'slim', que permite
aumentar a capacidade produtiva en 25 MM litros", destaca.
Por todo o exposto, o director xeral de Feiraco, José Luis
Antuña, indica que "as cifras económicas de 2012 reafirman o éxito das
medidas contempladas no plan de negocio de Feiraco formulado en 2005, centrado
na busca continua dunha maior eficiencia en custos, unha aposta pola calidade e
a profesionalización do grupo, así como dunha nova estratexia comercial,".
LIDERADO EN GALICIA
Os últimos informes sobre penetración e cota de mercado
sitúan a Feiraco como o leite galego "líder en Galicia", resalta a
cooperativa, "tanto no que respecta ao volume de litros coma ao seu
valor".
Unha posición de "liderado consolidado" que se
alcanzou, en palabras do director xeral, porque están "convencidos de que
o consumidor valorará o compromiso dos nosos socios gandeiros co desenvolvemento
innovador, trazabilidade, mellora de procesos e produción de leite saudable,
que é o que fortalece ante o futuro".
Así as cousas, Feiraco indica que o seu obxectivo se centra
na busca da mellora permanente sobre a base da calidade e á eficiencia e
persegue as máximas garantías en todas as fases e procesos da cadea de valor.
No hay comentarios:
Publicar un comentario