A agrupación de usuarios do porto Logidigal AIE e a
Cooperativa de Armadores presentaron unha batería de iniciativas para impulsar
a competitividade do tecido empresarial vigués coa conseguinte creación de
postos de traballo para o cal consideran que habería que apostar por unha
intensa e coordinada promoción exterior.
As devanditas propostas foron trasladadas ao presidente da
Autoridade Portuaria e a delegada da Zona Franca de Vigo que -aseguran-
mostraron o seu total apoio para iniciar este proxecto canto antes. Tamén as remitiron
ao alcalde.
Consideran en Logidigal e os armadores que o porto de Vigo é
unha infraestrutura altamente atractiva para a empresa do século XXI, o que se
observa en sectores como a automoción ou o granito 'que se viu obrigados a
operar nas proximidades dos peiraos para poder competir a nivel internacional'.
Así mesmo, sinalan que sectores como a pesca ou a conserva
'foron sempre un referente mundial e un factor estratéxico que necesita da
máxima promoción posible' 'para aproveitar as súas capacidades'.
Neste sentido, as sociedades integradas nestas agrupacións
ven esencial levar a cabo unha acción coordinada de promoción exterior 'que
permita atraer o negocio necesario para xerar e consolidar novos postos de
traballo tan necesarios nestes tempos', explicaron nun informe.
Nesta economía globalizada, 'a promoción exterior de Vigo e
o seu porto é un asunto de primeira necesidade que debe ser coordinada e
planificada entre todos os axentes involucrados no desenvolvemento e crecemento
desta área'.
Para alcanzar estes obxectivos advirten de que é de primeira
orde garantir o bo entendemento e a máxima colaboración entre administracións
para finalizar as obras en marcha e dispoñer dunha imaxe positiva e atractiva
que poña en valor a cidade no contexto mundial.
Entre as propostas concretas lanzadas por estes grupos
destacan potenciar as actividades e servizos máis característicos sobre a base
da promoción exterior, poñendo en valor Vigo como centro de reparación e
construción naval e área loxística de distribución e porto básico da pesca e
investigación (Campus Mar).
Outra accións formuladas por armadores e Logidigal -entidade
que inclúe dende consignatarios a transportistas- serían levar a cabo un plan
de comunicación online a través de clientes e contactos estranxeiros promovendo
enlaces web con información dos sectores máis significativos e dinámicos de toda a área metropolitana. Isto afectarían aos principais
sectores industriais (naval, pesca, automóbil, granito, conserva) vinculados a
Vigo e a súa área de influencia, así como o chan industrial e comercial
dispoñible, ademais das infraestruturas loxísticas e proxectos futuros
relacionados (portos, aeroportos, plataformas loxística). Por último, indican
como outra potencialidade o turismo, como capital das Rías Baixas e destino de
cruceiros.
No hay comentarios:
Publicar un comentario