martes, 8 de enero de 2013

A Cooperativa de Armadores presentou unha batería de iniciativas para impulsar a competitividade do tecido empresarial vigués


A agrupación de usuarios do porto Logidigal AIE e a Cooperativa de Armadores presentaron unha batería de iniciativas para impulsar a competitividade do tecido empresarial vigués coa conseguinte creación de postos de traballo para o cal consideran que habería que apostar por unha intensa e coordinada promoción exterior.

 Barcos enchendo os peiraos de Guixar e Areal, unha imaxe que se repite en Vigo.

As devanditas propostas foron trasladadas ao presidente da Autoridade Portuaria e a delegada da Zona Franca de Vigo que -aseguran- mostraron o seu total apoio para iniciar este proxecto canto antes. Tamén as remitiron ao alcalde.


Consideran en Logidigal e os armadores que o porto de Vigo é unha infraestrutura altamente atractiva para a empresa do século XXI, o que se observa en sectores como a automoción ou o granito 'que se viu obrigados a operar nas proximidades dos peiraos para poder competir a nivel internacional'.

Así mesmo, sinalan que sectores como a pesca ou a conserva 'foron sempre un referente mundial e un factor estratéxico que necesita da máxima promoción posible' 'para aproveitar as súas capacidades'.

Neste sentido, as sociedades integradas nestas agrupacións ven esencial levar a cabo unha acción coordinada de promoción exterior 'que permita atraer o negocio necesario para xerar e consolidar novos postos de traballo tan necesarios nestes tempos', explicaron nun informe.

Nesta economía globalizada, 'a promoción exterior de Vigo e o seu porto é un asunto de primeira necesidade que debe ser coordinada e planificada entre todos os axentes involucrados no desenvolvemento e crecemento desta área'.

Para alcanzar estes obxectivos advirten de que é de primeira orde garantir o bo entendemento e a máxima colaboración entre administracións para finalizar as obras en marcha e dispoñer dunha imaxe positiva e atractiva que poña en valor a cidade no contexto mundial.

Entre as propostas concretas lanzadas por estes grupos destacan potenciar as actividades e servizos máis característicos sobre a base da promoción exterior, poñendo en valor Vigo como centro de reparación e construción naval e área loxística de distribución e porto básico da pesca e investigación (Campus Mar).

Outra accións formuladas por armadores e Logidigal -entidade que inclúe dende consignatarios a transportistas- serían levar a cabo un plan de comunicación online a través de clientes e contactos estranxeiros promovendo enlaces web con información dos sectores máis significativos e dinámicos de toda a área metropolitana. Isto afectarían aos principais sectores industriais (naval, pesca, automóbil, granito, conserva) vinculados a Vigo e a súa área de influencia, así como o chan industrial e comercial dispoñible, ademais das infraestruturas loxísticas e proxectos futuros relacionados (portos, aeroportos, plataformas loxística). Por último, indican como outra potencialidade o turismo, como capital das Rías Baixas e destino de cruceiros.


No hay comentarios: