viernes, 19 de septiembre de 2014

A campaña de comunicación “Me gustan las cooperativas de trabajo” arranca en Canal Sur TV

O 8 de setembro, comeza a campaña de comunicación "Gústanme as cooperativas de traballo" que FAECTA puxo en marcha na Canle Sur TV, coincidindo co inicio da nova tempada televisiva, para promover esta forma empresarial entre a poboación andaluza e que estará en vigor ata o próximo 26 de setembro. 

Durante tres semanas Canal Sur TV, líder no actual mercado audiovisual do sur de España, emitirá anuncios de 10 e 20 segundos de duración que abranguerán os principais bloques horarios: mañá, mediodía, tarde e prime estafe.



Esta é a primeira campaña de comunicación sobre cooperativismo de traballo que se fai en Andalucía, unha iniciativa de FAECTA que dá continuidade á estratexia de comunicación desenvolvida pola Federación ao longo do ano e que ten por obxectivo impulsar o consumo de servizos e produtos cooperativos entre a cidadanía, apelando ao exercicio dunha compra responsable que apoie estas empresas polo seu compromiso co desenvolvemento económico e social da nosa comunidade. 

Outra das mensaxes que se integran na estratexia de comunicación de FAECTA e que tamén se recolle nestes anuncios é a promoción do emprendemento a través da creación de cooperativas de traballo, unha vía idónea para acceder ao mercado laboral creando o teu propio posto de traballo en colectivo.

Os anuncios teñen como protagonistas as persoas (socios e socias de cooperativas de traballo andaluzas), mostrando exemplos reais de cooperativas de traballo que van dende colexios, laboratorios, gardarías ou residencias de maiores, a comercios, hoteis, librarías, ou consultorías: unha variedade de actividades, de servizos e de produtos, que tamén reflicte que calquera proxecto ou idea de negocio pode poñerse en marcha a través dunha cooperativa de traballo.

Ao longo do ano FAECTA desenvolveu diversas campañas publicitarias co fin de ampliar a visibilidade das empresas cooperativas de traballo e dar a coñecer esta fórmula empresarial entre o colectivo emprendedor. Neste sentido destacan a campaña "Consumo Cooperativo, Con Sentido" con especial incidencia en redes sociais, o vídeo Cooperativas, empresas para o emprego, a campaña emitida en toda a frota de autobuses de Sevilla durante un mes coincidindo coa Feira de Abril e a desenvolvida na Cadea SER Andalucía do 26 de maio ao 6 de xuño, coincidindo coa celebración do Congreso de Intercooperación Conexión Cooperativa.

Nota: Esta iniciativa está cofinanciada polo Fondo Social Europeo e a Xunta de Andalucía.

fonte: faecta.coop

No hay comentarios: