Ata o momento, a firma conta con 69 supermercados no país
luso, aínda que só 15 deles identificados coa marca de Covirán. Coa nova planta
prevén sumar, nun primeiro momento, outros 25-30 establecementos. "O
obxectivo é que nos 12 primeiros meses de funcionamento logremos unha
facturación de 10 millóns de euros", avanzou o director xeral, Luis Osuna.
A cooperativa granadina investirá € 3,5 millóns nunha
plataforma loxística no Algarve que, a final de 2012, achegará € 10 millóns. Ao
centro, o director xeral de Covirán, Luis Osuna.
Os plans a medio prazo, é dicir, de aquí a dous anos, en
2014, pasan porque Covirán alcance os 150 supermercados no país luso, grazas á
adhesión de novos minoristas independentes. Pero o periplo internacional non
queda aí. A cooperativa tamén planea desembarcar en Marrocos, onde xa ten unha
reserva de chan, en 2013, aínda que "pode que o ano próximo xa fagamos
unha proba piloto", concreta Osuna.
En España, Covirán xa supera os 2.300 socios, que contan con
máis de 2.800 súper. Aínda así, o seu director xeral asegura que ten moito
percorrido, sobre todo, en territorios como Cataluña, Baleares, Canarias ou
Galicia. "De cara a 2012, intentarémolo con Cataluña, pero de forma máis
importante", adiantou Osuna.
A cooperativa pechou 2010 cuns ingresos de 525 millóns de
euros, o que supuxo unha alza do 7%. Este ano, o crecemento do negocio será
menor, do 5%, malia que o número de unidades vendidas si experimentará unha
suba maior. "Isto é froito da forte guerra de prezos que estamos a vivir;
baixamos os nosos de forma considerable", apuntou Osuna no marco do
Congreso Aecoc 2011, que se celebra en Sevilla e agrupa preto de 25.000
empresarios do mundo da industria e a distribución agroalimentaria. En 2012, a
cousa mellorará un pouco, pois Covirán espera unha alza do 10%. "O 50%
procederá do noso crecemento orgánico e o outro 50% dos novos socios",
detallou.
No hay comentarios:
Publicar un comentario