As cooperativas Jesús Nazareno do
Barco -amparada pola denominación de orixe Valdeorras- e Viña Almirante de
Portas -de Rías Baixas- protagonizaron unha operación histórica no que a venda
de viño se refire. Ambas as dúas empresas xuntaron esforzos para vender, nun
único pedido, 50.000 botellas de viño. A cantidade supón o dobre do que toda a
denominación de orixe Rías Baixas comercializa neste país sudamericano nun ano.
«É a operación máis grande feita non estranxeiro con viños de calidade»,
explicou José Estévez, de Viña Almirante. E moito máis do que aparece na
historia de Valdeorras, dende onde o ano pasado se enviaron 700 litros a
Brasil, todos de viños brancos, segundo os datos achegados dende o consello
regulador.
Alfredo Vázquez, xerente da
cooperativa do Barco, con José Estévez, de Viña Almirante
A operación comezou a fraguarse
fai agora cinco anos, despois de que as empresas participasen en Expovinis, a
feira do viño máis importante de Brasil. Alí entraron en contacto co club do
viño de Latinoamérica, que ten 25.000 socios e a sede en Sao Paulo. «Ou mercado
latinoamericano está copado polos países produtores de viño, coma Chile e
Arxentina», engade Estévez. Pero alí conseguiron facerse un oco Viña Almirante
e Jesús Nazareno. É a primeira vez que estas dúas cooperativas se alían nunha
venda «que logrou bater todos os rexistros aduaneiros», sostén Alfredo Vázquez,
da cooperativa barquense.
Cun clube de viño:
A operación pechouse co club do
viño, que levará a cabo unha importante campaña de promoción. Viña Almirante e
Jesús Nazareno protagonizarán unha reportaxe na publicación do club, «que chegará
aos 25.000 asociados», engadía Vázquez. Os viños sairán ao mercado
emparellados, estoxados de dous en dous. Tras este primeiro envío grande,
«haberá continuación de pedido en función dá rotación do produto», apostilou
Estévez.
Ambas as dúas cooperativas
esperan que esta operación sexa só a primeira de moitas no mercado brasileiro e
confían en que o seu traballo sirva «para poñer unha punta de lanza nese
mercado» e para poder «aumentar ás vendas de viño galego neste país».
Para alcanzar o acordo, ambos os
dous caldos tiveron que superar rigorosos controis e unha serie de catas moi
duras. Ambas as dúas marcas están chamadas a facer historia. «Este é ou
terceiro viño branco que entra neste club e é a primeira vez que entra un
mencía», explica Estévez. E iso que, conclúe, a entidade está afeito a comprar
viños por todo o mundo.
DATOS RELEVANTES:
- 50.000 Botellas
- A metade é mencía de Valdeorras, a outra metade albariño
- 700 Litros
- Cifra exportada por Valdeorras a Brasil en 2012
- 25.000 Asociados
- Membros do club do viño, co que se asinou a venda
No hay comentarios:
Publicar un comentario